Event Planner

Pe lângă organizarea de nunți, mă ocup și cu organizarea de evenimente corporate: de la petreceri aniversare ale companiilor, întâlniri business, până la seminarii sau evenimente de networking.

Pentru această categorie de evenimente, îmi place să creez structuri de organizare pe etape, în funcție de tipul, mărimea și bugetul alocat evenimentului. Consider că pentru orice eveniment, indiferent de numărul invitaților și buget, cel mai important element este atenția la detalii și felul în care abordezi lucrurile. Poți avea un eveniment foarte mic și discret, dar care să aibă un impact foarte mare.

Pentru evenimentele corporate, primul pas este stabilirea unui buget cât mai realist, încât să poată fi respectat exact și găsirea locației perfecte. Apoi în funcție de buget, locație și tipul evenimentului, stabilim împreună următorii pași, referitor la program, mâncare, băutură și nu în ultimul rând speakeri, dacă este un eveniment oficial și entertainment, dacă este vorba de o petrecere.

Pentru mai multe detalii și oferte personalizate în funcție de nevoile și dorințele voastre, vă rog să-mi scrieți pe pagina de contact de pe site sau pe Facebook: Anca Pop Wedding and Event Planner.

Blog

Am pregătit o serie de articole pentru tine!

Anca Pop Wedding and Event Planner

Obține o ofertă personalizată
Call us:  +40 742 781 128
Email us:  office@ancapop.ro